1.17.2010

Istanbul: Gezdim, gördüm, yedim,içtim, dinledim... Part 1


4.5 aydan sonra sonunda Istanbul'dayım. Nasıl da özlemişim herşeyi.. evimi, ailemi, köpeğimi, Istanbul'un havasını, kaosunu :)

Lozan'daki son 1 haftam o kadar yoğun geçti ki.. ancak uçakta kendime kendime biraz zaman ayırabildim...Zor bir inişten sonra Istanbul'da olmak gerçektende cok güzeldi ta ki.. o trafikle karşılaşıncaya kadar. Aman tanrım uzun zamandır trafiğin, aşırı gürültü ve kaosun olmadigi bir yerden sonra insan gerçektende sudan çıkçış balığa dönüyormuş.. Istanbul trafiğinde gecen her 21.dk dan sonra bana fenalıklar gelmeye başlıyor :) ne yapayım kapalı alanda hele ki trafikte öylece durmaya dayanamıyorum.. neyse, artık geldim ve elimden gelebilecek birsey yok! 1 ay boyunca trafiğe de b hareketli yaşamada kolayca alışacağım, alışmak zorundayım çnkü burası benim evim, benim şehrim!

Şu bir ay boyunca araya çok şeyler sığdırmaya çalişacağım.. Elimden geldiğince Istanbul'un farklı yüzlerini tanımaya çalışacağım.. diyorum.. ama.. bakalım.. bakalım bu tatilde Istanbul & ailem ve arkadaşlaım bana ne süprizler hazırlamışlar!

No comments: