3.18.2010

TEZmania devil!!





artik masterin gerçek yüzüyle karşılaşmaya basladim: TEZ gerçeğie sıkıntısı!!

Lozan'da havalar isiniyor, gunes kendini de gostermeye basladi..hersey bole guzel guzel ilerlerken ben geceleri,sabahları ( çok abartılı olmasa bile) ya kutuphanede ya da evde ders calisiyor oluyorum. Artık kendimi daha iyi motive etmek için yeni yeni yollar icat ediyorum :) mesela : Havuç! evet evet bildiginiz turuncu havuç :) doktoraci arkadasim mine ve benim favori atıştırmalıgımız. gecelere kadar calistigimiz zamanlarda havuç yiyip stress atiyoruz. nedendir bilinmez ama havuç bizi bagay sardi buaralar.. belki içinizden "aman tanrim pinpine kafayi sıyırmaya baslıyor sanırım" diyebilrisiniz ama zor bu master olayı.. insan kendini oyalamak, motive etmek için garip garip şeyler deniyor olabiliyor. Mesela şuan bilegimde taktığım nazar boncugum. uzun zamandır hic takmıyordum ama artık yazı yazarken kolumdan cikarmiyorum :) haa birde unuttum elimdeki 1 litrelik EVIAN suyum da beni bu zamanlarda yanliz birakmiyor. Neyse, sadece öyle yazmak ve kafa dağıtmak istedim. Eger ayarlayabilirsem haftasonu muhtesem bir yere gidip guzel yazılarla geriye doneceğim.

ps: dün de su meşhur St. Patricks day idi.. happy St. Patricks day!!! :p

No comments: