5.24.2012

Fırından Çıkmış Taze Kurabiyeler


Beni tanıyanlar bilir.. Mutfağa meraklı biriyimdir, yemek yapmayı, yedirmeyi severim.. 


Yemek yapmak için mutlaka motive olmam gerekir. Örneğin, Lozan'da kalırken, tam 14 saat boyunca Türk yemekleri yapıp sattığım zamanlar olmuştu :) Para kazanmak uğruna tam 14 saat mutfakta geçen zaman ve hem yemek yedirmenin hem de yemekleri satmanın mutluluğu..


Aslında yemek yapmak, biraz da kafa dağıtmak benim için. Yemek yaparken hem yaratıcılığımı kullanmayı hem de farklı tatları birleştirmeyi çook seviyorum.  Mutfakta zaman nasıl geçiyor anlamıyorum! 


Bu akşam da biraz kafa dağıtmak için, iş arkadaşlarıma söz verdiğim kurabiyelerimi yaptım :) Esse'den aldığım kurabiye kalıplarıyla ortaya birbirinden şeker kurabiyeler çıktı!

Mr.Cookie!







No comments: