5.20.2012

Stop Motion & Vimeo


Son zamanlarda, kafa dağıtmak, farklı şeyler keşfetmek için Vimeo sitesine uğruyorum... Sanırım bu siteye aşık oldum, muhteşem bir site! Vimeo’ya girdikten sonra artık, youtube’u kullanmaz oldum J
Vimeo’nun kullanım kolaylığı, tasarımı ve içinde barındırdığı muhteşem videolarıyla benim bu aralar en severek zaman geçirdiğim sitelerden biri.. Film, kısa film, stop motion videoları konusunda bu siteden çok yararlanıyorum ve ilgisi olanlara da tavsiye ediyorum.

Hatta, geçenlerde, Vimeo’da farklı birşeyler ararken, çok güzel ve kreatif Stop Motion ( bilmeyenler için anlamı burada )  videolarına rastladım.  Birbirinden eğlenceli ve yaratıcı olan bu videoları saatlerce izledim ve bunları yapanlara çoook özendim! Gerçekten de eğilenceli bir işmiş bu stop motion! Aşağıda, Vimeo’dan bulduğum, rengarenk kalemlerle yapılmış eğlenceli bir Stop Motion videosunu koyuyorum, eminim beğeneceksiniz.

İleriki günlerde de mutlaka daha farklı stop motion videolarını koyacağım.. Bu arada Türkiye’den de stop motion örnekleri arıyorum, bilen biri varsa  ses versin



3 comments:

FFatiHH said...

Vimeo güzeldir. Daha kültürlüdür.. Daha eğlencelidir. Daha temizdir.

Stop Motion hastasıyım ben de. Bi ara bişeyler yapmaya çalıştım ama sonra baktım ki bu gelecekte yapabileceğim bişeymiş :)

Pinpine said...

bende öğrenmek istiyorum açıkcası. en kısa zamanda denemek istiyorum ama nereden başlamak gerekli bilemiyorum :) güzel stop motion videoları eline geçerse ve paylaşırsan memnun olurum.

FFatiHH said...

bi gün en sevdiklerimı te belki nasıl yapıldığını paylaşırm blogumda :)