3.18.2012

Bu illüstrasyonları çok beğendim!


Web'de gezinirken grafik dizayn ve illüstrasyon yapan  Eleanor'un sitesine rastladım.. Eleanor, birbirinden güzel ve renkli bir çok tasarımını web sitesine koymuş. Bu tasarımları isterseniz t-shirt / kahve fincanı / bloknote üzerine de bastırabiliyorsunuz..

Siteyi gezerken içimdeki sanat aşkı yine ayaklandı, bütün tasarımlara uzun uzun baktım, inceledim :) Bir yandan da Aklıma orta okuldaki resim hocamın söyledikleri geldi: " İleride senden çok iyi bir grafik tasarımcısı olabilir Pınar! Bunu iyi düşün!".. Grafik tasarımcısı olamadım ama kim bilir, belki bir gün içimdeki bu sesi dinler, hayatıma yeni bir renk katarım.

Eleanor'un sitesinden seçtiklerimi sizinle de paylaşıyorum! Ne kadar güzeller değil mi?

http://www.justeleanor.com/

Bahçe konseptli çalışmaları..


No comments: