4.29.2015

İşte geldim buradayım!

Uff. Bloguma yazmayalı nasıl uzun zaman olmuş! Nasıl özlemişim yazmayı.. artık söz daha sık yazacağım çünkü o kadar vaktim var ki anlatamam :)

Yolu ilk defa buraya düşenler için biraz bilgi vermek isterim. Ben Pinar :) bu blogu yazma sebebim bir çok insanın yaptığı gibi aslında hayatımın bir tarihçesini tutmak.. hoşlandığım şeyleri, keşfettiğim güzellikleri, hobilerimi paylaşmak - tı.-.. ta ki düne kadar.

Bundan sonra blogumun yönünü biraz değiştirmeye karar verdim, aslında biraz da zorunlu kaldım.. çünkü benim de hayatımın yönü çok ama çok değişti ve bunları buradan aktarmadan sanırım yapamayacağım.. anlaşıldığı gibi ben içimden gelen gibi yazmayı, kendim olmayı seviyorum. Bazen cümlelerim düşük olabilir ya da ne biliyim çok süper bir gramer ile yazmıyor olabilirim. sanırım bunun tek sebebi gün içinde 3 lisanı da kullanmak zorunda olmam ve bir yerden sonra da artık kafamın grameri kaldıramaması :)

neyse.. gelelim şuan ki yaşadığım değişikliliğe.. tam 1 hafta önce tekrardan, 4 sene sonra İsviçre'ye taşındım.. Blogun eski yazılarında hep bahsettiğim o güzel peynir ülkesi İsviçre'ye döndüm. buraya dönme kararım evlilik ile gerçekleşti :) Evet 3 günlük evli biri olarak şu 3 günde burada keşfettiğim ve keşfedeceğim, "ya adamlar yapmış, biz bi böyle olamadık" dediğim anlarımı anlatacağım :)
Belki dünyanın bir yerinde benim şu an yaşadıklarımı ve hissettiklerimi yaşayan birileri vardır. :) eğer birileri varsa ve o anılarını paylaşmak isterlerse onları comment kısmına bekliyorum :)

Bu gece bu kadar yazacağım ama bundan sonra İsviçre, burada hayatta kalma, evli olma ve özellikle yabancı biriyle evli olma konusunda yaşadıklarımı yazacağım..


No comments: