7.18.2013

Bu Yazın Aktivitesi: Doodle!

Geçen hafta blogumda bahsettiğim ve yeni keşfettiğim doodle ve zentangle ilgim giderek ve çoğalarak devam ediyor!


Boş bulduğum her durumda, elimde kağıt kalem bir şeyler karalıyıp duruyorum, arkadaşlarımla paylaşıyorum... yaptıklarımı görenler benden ilham alıp masa başında bana katılıyor ve bu kafa dağıtıcı aktiviteye dahil oluyorlar, buna bayılıyorlar ve bize de öğret diyorlar :) Bende öğrendiklerimi ve keşfettiklerimi herkesle paylaşıyorum, bu sebeple de bu sitede bir çok örnekler bulacaksınız.

Geçen pazar ailecek 2 saat boyunca taş boyama yaptık ve ortaya muhteşem figürler çıktı. Resim yapmak çok zor, yeteneğim yok diyenler beni dinleyin! bu gerçekten de çocuk oyuncağı :)

Resim çizmenin beyni bu kadar rahatlattığını ve mutluluk verdiğini bilmiyordum :) bu yazın vazgeçilmez aktivitesini herkese tavsiye ederim.

Buyrun fotolar:








No comments: