12.23.2010

Ben geldiiiiimm




Neredeyse tam 6 aydır bloguma yazı yazmıyorum, yazamıyorum… Bu geçen 6 ay boyunca hayatımda çok ama çok şey değişti. Tam Lozan’dan ayrılıyorum derken staj yapma imkanına kavustum… hooop bir 6 daha burada kalma fırsatına erişmiş oldum… Artık Lozan’daki son 1 ayımın içindeyim. Buradan ayrılmak, buradaki aileme, sevdiklerime ve artık 2 vatanım sayılan Lozan’a elveda demek çok ama çok zor olacak. Istanbul’a döndüğümde beni neler bekliyor az buçuk kestiriyorum ama şu bir gerçek ki herşey benim için yeni bir başlangıç olacak.
Yeni yıla girmemize çok az bir zaman kaldi… Bu 6 ay boyunca yazamadığım bir sürü olayı ve anıyı burada uzun uzun anlatmak imkansız. Artık bundan sonra blogumda uzun yazılar yerine fotograflara ayıracağım. Ben uzun yazı adamı değilim bunu anladım ☺

No comments: