7.19.2010

Uzun zaman oldu ama iyi oldu :)





Nerden başlasam neleri anlatsam…

Uzun zamandır kendimi toparlayıp yazmaya başlayamadım.. o kadar cok sey yasadım ve bırcok yer gezip gordüm ki… Neyi anlatsam nereden başlasam bilemiyorum…
Bu sene radikal bir karar alıp bütün yazımı ne olursa olsun Lozan’da geçireceğimi planlıyordum. Ta ki bundan 5 gun önce babam béni arayıp son dakika istanbul’a gelmeye ikna edene kadar. Iyi ki babamın lafını dinleyip son dakika Istanbul için bilet aldım ve kendimi Lozan’ın kavurucu sıcaklarından Istanbul’un sıcaklarına attım =)
Bu yaz artık Lozan’daki maceramın sonuna yaklaşıyorum ya da belki farklı bir dönemin başlangıcına giriyorum.. insanın yaşı ilerledikçe aldıkları kararları ciddileştikçe bir garip oluyor. Öğrencilik hayatımın şu son dönemlerinde yeni hayatım için kararlar almak, ailem ve özel hayatım arasında seçim yapmak beni çok zorluyor... ama bu sene kendi hayatım için radikal kararlar almak ve hayatıma yeni yönler vermek istiyorum ve umarım sonunda beni mutlu edecek, beni yeni yollara ve yeni deneyimlere götürecek olaylarla karşılaşırım..
Neyse ben lafı uzatmadan bu kaybolduğum arada neler yaptığımı anlatmak ve keşfettiğim yeni mekanlardan bahsetmek istiyorum...
Evettt... hazırsanız başlıyorummm....

No comments: