8.02.2009

Shhh..benim de söyleyeceklerim var!


1-2-3- TIP! Herkes sussun ve beni dinlesin. Benimde herkese anlatacağım bir çok şey var bu hayatta.. iste başlıyoruz.. bu benim gerçek mi gerçek hikayem..Uzun hatta cook uzun zamandır blog yazmayı istiyordum ve içimde o cesareti bir türlü bulamamıştım ama sonunda oldu. Kafamda dört dönen olayları, hayatımda gördüğüm, yaşadığım herseyi anlatacağım bir yerim oldu artik:) O kadar çok şeyden bahsetmek istiyorum ki içim içime sığmıyor. En iyisimi ben yine işe kendimden bahsederek başlayayım.Muhteşem sempatik bir ailenin ortanca kiziyim. Ailenin farkli kizi rolunu hep ben ustlendim. ben bazen bunu kova burcu olmama bagliorum :) goruldugu gibi burclara deli gibi inaniyorum.. ilk tanıştığım insanların burclarını sormak ya da onlar bana soylemeden bunu tahmin etmek en sevdigim huyum :) bunun dişinda yemek ile ilgili olan her ama herseye muhtesem bir ilgi besliyorum.. Müzik benim ruhumun en ama en büyük gıdası.. stresli olduğumda hemen müzik açıp kendimi melodilerin essiz uyumuna bırakıyorum.. ( bu aralar deli gibi iTunes'dan Radio Swiss Jazz dinliyorum..) bunun disinda 90'lar TR ya da yabanci pop dinlemeyi ve deli gibi şarkı sözü ezberlemeye bayılıyorum ama konu insan isimlerine geldimi orada bayağ bir takılıyorum :) napiyim.. telefon ve isim ezberlemekten nefret ediyorum!! hım.. başka neler anlatabilirim.. fransizca konuşup, ispanyolcaya ilgisi olan bir kova burcuyum.. ismimi cok ama cok severim ve benim kimliğimi yansıttıgına cok inanırım. ben Pinar, yerinde durmayan, her zaman kendine gidecek farklı yerler, yönler arayan pinar.. iste.. basliyorum.. hoş geldiniz benim essiz dünyama :)

No comments: