5.18.2013

Ayla Makas Ebru Sergisini Kaçırmayın!

Ebru sanatçısı Ayla Makas'ın öğrencileriyle birlikte açmış olduğu Ebru Sergisi 16 Mayıs'ta Gümüşsuyu'ndaki Atatürk Kitaplığı'nda açıldı ve 31 Mayıs'a kadar devam edecek.

Benim de Ebru hocam olan Ayla Makas'ın sergisini mutlaka ama mutlaka bu haftasonu ziyaret edin. Sergide hem Ayla hocanın hem de öğrencilerinin bir çok eserini bulabilirsiniz. Sergide geleneksel Ebru sanatının Minyatür, Hat ve Kat'ı sanatıyla nasıl harmanlandığını görebilir ve beğendiğiniz eserleri satın alabilirsiniz. Ben sergiye hayran kaldım, emeği geçen herkesi tekrar tebrik ediyorum!

Bu güzel haftasonuna biraz sanat katmak isterseniz,mutlaka Ayla Makas Ebru Sergisine uğrayın pişman olmazsınız :)

Sergiden bir kaç kareyi de sizlerle paylaşmak isterim, özellikle gül motiflerinin Kat'ı sanatı ile uyumuna hayran kaldım.

Ayla Makas'ın Çalışması


Ayla Makas'ın Çalışması
Mine Makas'ın Kat-ı Çalışması




No comments: