3.03.2013

İçinizdeki Barista’yı Nespresso ile Keşfetmeye Hazır mısınız?



Nespresso’dan 3  güzel haberim var J

1-Geçtiğimiz günlerde Nespresso yeni çıkardığı kahve makinesi Maestria’yı  düzenlediği  toplantıyla basına tanıttı. Davetliler arasında bende vardım ve bu yeni çıkan makineyi baristalar eşliğinde deneme şansı elde ettim!


Toplantıya Nespresso Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Selim Cenkel  ev sahipliği yaptı ve bizlere bu muhteşem makinenin özelliklerini aktardı.  Maestria, içinde bir çok özelliği barındıran ve sizleri gerçekten de bir barista hissetirebilecek özelliklere sahip olan bir makine.  Bu özellikler ne mi?

    üMakinenin yanında bulunan buhar çubuğu  sıcak/soğuk köpük yapmanızı ve yeni tatlar oluşturmanıza imkan sağlıyor..
      ü  Makinenin yanında bulunan fincan ısıtıcısı sayesinde soğuk fincanlarınızı ısıtabiliyorsunuz ( ben bu özelliğine bayıldımm J )
    ü  Kısa ve uzun fincan boyu yine bu makinede bulunan bir özellik.. ayrıca, her iki fincan boyu için farklı seviyelerde kahve hazırlayıp yine farklı tarifler ortaya çıkarabiliyorsunuz.
    ü  Makinenin su kapasitesi yine 1,4 litre ve makineyi kullanmadığınızda kendi kendini kapatabiliyor böylece boşuna elektrik harcamak zorunda kalmıyorsunuz.
Maestria




2- Benim gibi yakından takip edenler bilir.. Nespresso global’in facebook sayfasında her hafta Nespresso kahveleriyle yapılabilecek farklı tarifler paylaşılır ve binlerce kişi tarafından bunlar “like” edilir. Nespresso Türkiye bu konuya el atıp, yaratıcı kahve tariflerini bir sitede toplamış! Muhteşem bir fikir, bayıldım! Siz de Nespresso kahvenizle hangi tarifleri yapabilirim diyorsanız, buyrun bu sayfaya mutlaka bir göz atın!


3- Gelelim son güzel habere J Düzenlenen basın toplantısı sonunda, yeni makineleri deneme şansı elde ettim. Toplantı sonuda herkese tarif kartları ve Nespresso önlüğü dağıtıldı. Katılımcılar istedikleri bir tarifi baristalar eşliğinde denediler. Ben de frambuazlı soğuk kahve yapmayı denedim ve muhteşem oldu! Maestria ile yeni tatlar yapmak gerçekten de çok eğlenceli!  Kahve tarifini buradan yazmayacağım çünkü yeni web sitesinde var. Merak edenler için adres: http://www.nespresso.com/ultimate-coffee-creations/TR/tr/kahve-tarifleri

Baristalar eşliğinde farklı tatlar deniyoruz
Iced Chocolate Coffee Raspberry için Malzemelerim




Nespresso Türkiye’ye, Banu Hanım’a  bu güzel organizasyonu için çok teşekkür! Büyük bir özenle hazırlanmış olan bu tanıtım toplantısı, baristalar eşliğinde yapılan atölye çok güzeldi! Yeni Nespresso haberleri vermek üzere....

Artık kahve yaparken önlüğümü takacağım :)

No comments: