11.14.2012

WTA Tenis Turnuvası 2012

Bu sene ilk defa TEB BNP Parisbas tarafından sponsorize edilen 2.WTA Tenis Turnuvasını izleme şansını elde ettim.
Daha önce hiç tenis maçı izlememiş olan ben sıkılmadan 4 saat boyunca nefes kesen maçları izledim ve şunu söyleyebilirimki seneye de mutlaka ama mutlaka bu organizasyona gideceğim.

Bn turnuvanın 2.gününe gittim ve izlediğim tenisçiler arasında: Serena Williams -  ki kendisi şampiyon oldu =)-  , Victoria Azarenka,Li Na,Angelique Kerber vardı. Kerber & Azarenka maçı gerçektende nefes kesti, eğer youtube'dan bulursanız mutlaka izleyin derim.

Tenis turnuvasında çektiğim bazı resimleri aşağıda bulabilirsiniz, özellikle Serena Williams & Azarenka'nın sinirlenirkenki çektiklerimi ben çok beğendim :)





 



Serena Williams

V. Azarenka


No comments: